معماری ما

تجربه را تجربه کردن خطا ست. رسانه و نشریه الکترونیکی معماری ما
معماری ما

تجربه را تجربه کردن خطاست
وبسایت اصلی رسانه "معماری ما"
رسانه ای برای انتقال تجارب دنیای آموزش معماری تا زندگی معماری
با تجربه ی دانش آموختگان دانشگاه های معماری تهران، شهید بهشتی، هنر و ...
مجله و نشریه معماری ما

همراهی با خبرنامه‌ی معماری ما
آخرین نظرات

فردا،1 مهرماه، اعلام نتایج مسابقه طراحی موکب

| چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ


عرض خسته نباشید خدمت تمامی شرکت کنندگان گرامی مسابقه طراحی موکب،

مطابق اطلاع رسانی دبیرخانه، در شهریورماه فرآیند داوری آثار مسابقه طراحی موکب به طور کامل انجام شده است؛ و در مجموع 10 اثر برتر این مسابقه  تعیین شده اند. و در روز پنجشنبه، 1مهرماه، اسامی برگزیدگان این مسابقه در همین سایت اعلام خواهد شد.

موفق باشید...

نظرات (۱)

سلام
این پست رو میبینم خجالت میکشم که یک بار هم که مسابقه ای با محتوای مذهبی برپا شده اینطور بی برنامگی هایی مثل همیشه عابروی مذهبیون رو میبره. کاش نسبت به محتوا لااقل مسول باشید. درسته شما اون بنیاد رو دارای اشکال میبینید ولی طرف قرار و اعتماد ما شرکت کننده ها شما بودید.
پاسخ:
سلام 

حق با شما است دوست گرامی . ما بی اعتماد خواندن معماری ما را به عدم دریافت جوایز ترجیح داده ایم . در واقع در صورت تخلف ما بر معرفی اثار در روز تعریف شده ، این امکان وجود می داشت که بنیاد تولی هزینه ی مربوطه را به شرکت کنندگان گرامی بابت جوایز آثار ندهد ! 
بنابر این ما به عنوان تصمیم گیرنده، در برابر بی برنامگی های صورت گرفته سر فرود آوردیم تا در صورت بی اعتماد خوانده شدن این رسانه ، حداقل ، بتوانیم به صورت قطعی جوایز را از طریق بنیاد تولی به دست شما شرکت کنندگان گرامی برسانیم.  چرا که اعلام نتایج مسابقه ای که جوایزش به دلیل بی برنامگی مسئولین مربوطه، تحویل داده نخواهد شد ، هیچ گونه فایده ای برای شرکت کنندگانی که رتبه های برتر را کسب نموده اند نخواهد داشت . 
ما نیز دوباره حق را به شما می دهیم و از سهم رسانه ای خود در این جریان از تمامی شرکت کنندگان پوزش می طلبیم چرا که در پی رساندن بدون شک جوایز به دست شما بوده ایم و هستیم و این مورد هم اکنون به طور قطعی بر طرف شده است و دیگر مشکلی به وجود نخواهد امد .

با تشکر از لطفتان که نظر می دهید و ما را در جریان مسابقات بعدی اگاه تر می نمایید .
ان شا الله در مسابقات بعدی یا مسابقه ای برگزار نخواهد شد، و یا دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

نظرات خود را در زیر بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی